Wybór odpowiedniego upominku reklamowego nie jest prosty. Jego główne zadanie to wzmocnienie wizerunku firmy, ale w świecie nadmiaru i przesytu niewiele gadżetów spełnia swoją rolę.
Czy butelka z logo firmy odpowie na wszystkie Twoje potrzeby? Przekonaj się o sile tego niepozornego przedmiotu.
Czy w dzisiejszych czasach gadżety firmowe są jeszcze potrzebne? Czy warto w nie inwestować? W świecie, w którym każdym ma więcej, niż potrzebuje, firmy nadal dostrzegają w nich potencjał marketingowy. I słusznie, bo to doskonały nośnik reklamy.
Żeby jednak spełniał swoją rolę, należy postawić na takie gadżety, które wzbudzą pozytywne skojarzenia i wywołają odpowiednie emocje.
Wszystko, co musisz wiedzieć na temat gadżetów reklamowych
Wielu przedsiębiorców i marketingowców wychodzi z założenia, że upominek reklamowy nie musi być czymś wyjątkowym – klienci docenią sam fakt otrzymania darmowego długopisu lub breloczka.
Czas pogodzić się z faktem, że wręczanie prezentów biznesowych to coś znacznie więcej.
Zanim wybierzesz…
Obecnie firmy muszą wyróżnić się nie tylko samym faktem posiadania ciekawych gadżetów, ale powinny one stanowić spójny element wizerunku i być zgodne z jej wartościami.
Organizacja, która chwali się troską o środowisko naturalne nie powinna rozdawać plastikowych długopisów, a ta, która stawia na jakość – tandetnych smyczy lub niedopracowanych kalendarzy.
Takie prezenty nie tylko nie będą dobrą wizytówką firmy, ale wręcz zniechęcą potencjalnych klientów.
Warto pokusić się o analizę, co najskuteczniej może wspierać promocję naszych usług lub produktów. Zastanów się też nad użytecznością i funkcjonalnością gadżetów, które będziesz rozdawać swoim klientom.
Dzięki temu nie dasz im powodu, do wrzucenia Twojego gadżetu do szuflady zapomnienia (przecież każdy z nas ma taką szufladę).
Butelka z Twoim logo – 5 powodów, dla których warto ją zamówić
Jeśli za pomocą upominku chcesz wyróżnić klienta, dać mu poczucie wyjątkowości i podkreślić jego znaczenie dla Twojej firmy, postaw na jakość i oryginalność. Taki prezent nie musi być drogi – wystarczy, że jest dobrze wykonany i ma prosty, klasyczny design.
Nie bez znaczenia jest jego użyteczność, dlatego warto wybierać przedmioty odpowiednie do każdego wieku, stanowiska lub sposobu spędzania wolnego czasu. No i przede wszystkim wręczany gadżet reklamowy, tak jak każdy prezent, powinien uszczęśliwić obdarowywanego.
To dlatego butelki na wodę są doskonałym rozwiązaniem. Oto pięć powodów, dla których warto je zamówić.
#1. Duża powierzchnia zadruku
Jeśli gadżet ma spełniać swoją podstawą rolę, czyli być nośnikiem reklamowym, nadruk z hasłem lub logo powinien być widoczny i czytelny. Ale także trwały. W zależności od materiału, z jakiego wykonana jest butelka można zastosować nadruk bezpośredni, technologię sitodruku bezpośredniego lub kalkomanię szklarską. Zazwyczaj nadruki utrwalane są termicznie, co sprawia, że są odporne na uszkodzenia mechaniczne i mycie w zmywarkach. Wielkość nadruku może być dowolna. Dzięki temu to, co chcesz przekazać, w zależności od Twoich preferencji, będzie subtelne lub widoczne z daleka.
#2. Pozytywny wizerunek firmy
Firma, która wręcza klientom butelki wielorazowe daje jasny przekaz – dbamy o środowisko, jesteśmy firmą odpowiedzialną i wiarygodną. Taki prezent to wyraz szacunku dla osób, którym go wręczamy. To jednak przede wszystkim element budowania i wzmacniania relacji z klientem oraz utrwalania w jego pamięci naszej marki. Dlatego warto wybrać sprawdzoną markę i produkt dobrej jakości, bo tylko dzięki takim upominkom, osiągniemy zamierzony efekt.
#3. Nieformalni ambasadorzy marki
Inwestycja w wysokiej jakości, eleganckie i użyteczne gadżety z logiem firmy, to najprostszy sposób na znalezienie ambasadorów naszej firmy. Taki upominek nie tylko podtrzymuje dobre relacje z klientem, ale podkreśla nasz prestiż. Butelkę na wodę można nosić ze sobą wszędzie. Osoba obdarowana będzie więc zabierać ją, a wraz z nią logo naszej firmy, na spotkania biznesowe, do biura, na zjazdy rodzinne i wizyty u przyjaciół. A także do parku, na rower i na wakacje. Jakość i design mają tu więc ogromne znaczenie – przyciągają wzrok i pozwalają wyróżnić się z tłumu.
#4. Promowanie zdrowego trybu życia i ekologii
Butelki zachęcają do picia wody, a tym samym dbania o swoje zdrowie – w domu, pracy, w wolnym czasie. Przypominają, że picie wody jest ważne i zachęcają do wszelkiej aktywności ruchowej. Zwracają uwagę na aspekt ekologiczny, gdyż skutecznie zniechęcają do zużywania butelek plastikowych. A to bardzo ważne, bo każdego dnia zużyte jednorazowe butelki plastikowe lądują na wysypiskach śmieci, w lasach i oceanach. Niestety nadal niewiele z nich trafia do recyklingu. Dlatego lepiej całkowicie z nich zrezygnować i zastąpić butelkami wielorazowymi. Promowanie takiej idei przedstawia Ciebie i Twoją firmę w dobrym świetle.
#5 Wzbudzanie pozytywnych emocji
W dawaniu prezentów najbardziej liczy się to, jakie emocje wywołuje u obdarowywanego. Ten idealny ma dawać poczucie szczęścia i jasny przekaz, że osoba której go wręczamy jest dla nas ważna. A dzieje się tak, jeśli upominek jest spersonalizowany i niesie ze sobą pozytywne przesłanie. Prezent w postaci ekologicznej butelki na wodę kryje za sobą komunikat: troszczę się o Twoje zdrowie i o środowisko naturalne. W czasach, kiedy mamy prawie wszystko na wyciągnięcie ręki, wzbudzanie takich emocji nie jest wcale oczywiste. Zwłaszcza w świecie biznesu.
Wręczanie prezentów biznesowych to trudna sztuka. O ile łatwo przewidzieć, co ucieszy naszych bliskich (chociaż to też czasem bywa wyzwaniem), o tyle o naszych klientach wiemy zazwyczaj niewiele. Planując zakup gadżetów z logo firmy, warto postawić na sprawdzone, ale nieoczywiste rozwiązania. Ekologiczne gadżety stają się wprawdzie coraz bardziej popularne, ale wśród niech czasem trudno znaleźć coś, co sprawi przyjemność każdemu. Butelka na wodę z logo jest unikalnym i sprawdzonym rozwiązaniem, dzięki któremu skutecznie zareklamujesz swoją firmę.